Programming 1. Lecture 4

Empreu sempre aquest identificador per citar o enllaçar aquest ítem http://hdl.handle.net/10045/30611
Información del item - Informació de l'item - Item information
Títol: Programming 1. Lecture 4
Autors: Molina-Carmona, Rafael
Grups d'investigació o GITE: GameLearning
Centre, Departament o Servei: Universidad de Alicante. Departamento de Ciencia de la Computación e Inteligencia Artificial
Assignatures: Programación 1
Estudis en què s'imparteix: Grado en Ingeniería Informática
Codi: 34001
Paraules clau: Programming | Modular programming
Àrees de coneixement: Ciencia de la Computación e Inteligencia Artificial
Data de creació: de setembre-2013
Data de publicació: 11-de setembre-2013
Resum: Programming 1. Lecture 4 slides. Modular programming.
URI: http://hdl.handle.net/10045/30611
Idioma: eng
Tipus: info:eu-repo/semantics/lecture
Drets: Licencia Creative Commons Reconocimiento-NoComercial-CompartirIgual 3.0
Apareix a la col·lecció: GITE - GameLearning - Presentaciones

Arxius per aquest ítem:
Arxius per aquest ítem:
Arxiu Descripció Tamany Format  
ThumbnailLecture_4.pdf436,72 kBAdobe PDFObrir Vista prèvia


Aquest ítem està subjecte a una llicència de Creative Commons Llicència Creative Commons Creative Commons