Unconstrained 3D-mesh generation applied to map building

Empreu sempre aquest identificador per citar o enllaçar aquest ítem http://hdl.handle.net/10045/1777
Información del item - Informació de l'item - Item information
Títol: Unconstrained 3D-mesh generation applied to map building
Autors: Viejo Hernando, Diego | Cazorla, Miguel
Grups d'investigació o GITE: Robot Vision Group
Centre, Departament o Servei: Universidad de Alicante. Departamento de Ciencia de la Computación e Inteligencia Artificial
Paraules clau: Map building | Mesh generation | Stereo
Àrees de coneixement: Ciencia de la Computación e Inteligencia Artificial
Data de creació: 2004
Data de publicació: 2004
Editor: Springer
Citació bibliogràfica: VIEJO HERNANDO, Diego; CAZORLA QUEVEDO, Miguel Ángel. “Unconstrained 3D-mesh generation applied to map building”. Lecture notes in computer science. 2004, vol. 3287/2004. ISSN 0302-9743, pp. 241-248
Resum: 3D map building is a complex robotics task which needs mathematical robust models. From a 3D point cloud, we can use the normal vectors to these points to do feature extraction. In this paper, we will present a robust method for normal estimation and unconstrained 3D-mesh generation from a not-uniformly distributed point cloud.
Patrocinadors: This work has been supported by grant TIC2002-02792 funded by Ministerio de Ciencia y Tecnología and FEDER.
URI: http://hdl.handle.net/10045/1777
ISBN: 3-540-23527-2
ISSN: 0302-9743
DOI: 10.1007/b101756
Idioma: eng
Tipus: info:eu-repo/semantics/article
Drets: The original publication is available at www.springerlink.com
Revisió científica: si
Versió de l'editor: http://dx.doi.org/10.1007/b101756
Apareix a la col·lecció: INV - RVG - Artículos de Revistas
INV - RoViT - Artículos de Revistas

Arxius per aquest ítem:
Arxius per aquest ítem:
Arxiu Descripció Tamany Format  
Thumbnailciarp04.pdf418,35 kBAdobe PDFObrir Vista prèvia


Tots els documents dipositats a RUA estan protegits per drets d'autors. Alguns drets reservats.